piątek, 20 lipca 2012

Mój decoupage.


W rodzinie, w ktorej pojawiła się ostatnio mała dziewczynka zdarzyło się coś jeszcze, równie ważnego. Powstało stanowisko STARSZEJ SIOSTRY. To ważne wydarzenie zostało uhonorowane takim prezentem :-) Serdecznie gratulujemy tej waznej roli w rodzinie :-) 


 Skrzyneczka przyda się na drobne skarby, które już za kilka miesięcy staną się obiektem pożądania młodszej siostry :-) albo na coś zupełnie innego, kto wie.


 Wymiary skrzyneczki to: 30cm na 20 cm i 11,5 cm wysokości. Wygląda używaną, jest to zabieg celowy, skrzyneczka jest nowiutka ozdobiona przeze mnie techniką decoupagu.



Teraz nastąpi kilka słów o tym, co to tu robi, na blogu o szyciu,  jak do tej pory. Decoupage to technika zdobienia przedmiotów, zainteresowanych odsyłam do sieci. To technika, która pozwala "malować" osobom które tego nie potrafią a chciałyby. Ja jestem totalnym antytalenciem jeśli chodzi o malowanie, moje projekty i szkice... no cóż, powstają głównie w głowie bo na papierze wyglądają jak rysunki mojej 7-mio letniej córki... Wracając. Decoupage poznałam kilka lat temu i swego czasu zajmowałam się nim dużo. Do decoupagu potrzeba sporo miejsca i czasu na rozkładanie gadżetów i tych warunków na codzień nie spełniam. Na czas wakacji mam do dyspozycji małą pracownię. Jestem przeszczęśliwa, że znów mogę pobawić się w malowanie. Dziś możnaby rzec zajawka. Skrzynka musiała powstać szybciutko bo już wiadomo, że wakant Starszej Siostry objęty został 13 lipca. W wakacyjnej pracowni praca wrrrre i z pewnością pokażę co w niej powstało, jak już powstanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).