poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Notesy, a właściwie tylko okładki.


Od dawna planowałam uszycie okładek na rozpadające się lub zniszczone notesy. Te niebieskie Tom 1 i Tom 2 (tak, o numerację mi chodziło z tymi gwiazdkami, nikt się nie zorientował) to zeszyty z przepisami. Kartki zniszczone i poplamione wewnątrz, ale nowe okładki na zewnątrz. Gruby len wydał się idealny. Do tego trochę sznurkowych zakładek na: chleb, naleśniki, placek drożdżowy i kruche ciasteczka :-). 
Notes Dwa Talenty powstał gdy zaczęłam sprzątanie na blogu, czyli tworzenie podstron z uporządkowanymi wpisami. Notes to kalendarz reklamowy w pomarańczowej okładce. Nie używam takich kalendarzy, ale bardzo przydał się jako notes. Dzięki nowej okładce wygląda przyzwoicie. Nadal go używam. Robię nawet plan na wpisy na kolejne miesiące, ale co z tego.... I tak zawsze wymyślę coś innego ;-). Napisy ze stempelków, które dostały w prezencie moje córki, pożyczam czasem, niestety nie mają cyferek, trzeba by dokupić.



Notes i piórnik. Notes KarolinaPe na wszystkie nagłe natchnienia, niezdarne rysunki i projekty. Okładkę uszyłam ja, a notes śliczny, naturalne, niebielone kartki, zszywany nicią zakupiony za niecałe 15 zł. Piórnik uszyłam dla siebie. Mam biurko i na moje nieszczęście mam w szufladzie wszystko: gumkę, temperówkę, linijkę, ołówek, cyrkiel i kątomierz. Właściwie to miałam wszystko dopóki rodzina się nie zorientowała. Od tego czasu jak ci czegoś brakuje to "pożycz" od mamy. Próba No 2: piórnik, może nie zorientują się przez jakiś czas gdzie teraz jest "wszystko" ;-). Jak widać połączyłam skórę i len. Podoba mi się bardzo ta para. Moja stara maszyna doskonale daje sobie radę ze skórą. Muszę jedynie szyć przez papier, bo stopka nie przywykła do takiego wysiłku. Skóra to recykling ze starej koszuli skórzanej. 



Na koniec ważna informacja: okładki powstają według TEGO kursu. Jeśli choć trochę już szyliście szczerze polecam. Zniszczona okładka? W kolorze, który dawno przestał być ulubiony? Album na zdjęcia otrzymany w prezencie leży, bo okładka straszy? Zapraszam do szycia :-)


Dobrego tygodnia


P.S. Przy okazji zmobilizowałam się i uporządkowałam wpisy o wszystkich okładkach, które uszyłam. Jest więc nowa zakładka: OKŁADKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).