czwartek, 9 maja 2013

Świąteczne okładki.


W ostatnim czasie zostałam poproszona o zrobienie kartek na rodzinne święta. 
Już kiedyś głośno myślałam o nazwie dla tych moich kartek. Moja córka zapodała świąteczne okładki :-) Nazwa całkiem trafna bo ostatnio dowiedziałam się, że taka moja kartka służy jako okładka do wszystkich życzeń z wyjątkowego święta. Nie myślałam o tym wcześniej, ale bardzo mi się to spodobało. Co pokazuję dziś? Pierwsze dwie okładki dość niestandardowe. Trochę myślałam co powinno znaleźć się na nich i wykorzystałam technikę naprasowania wydruku, jak w przypadku metek.  

Świąteczna okładka z okazji Ślubów wieczystych w zakonie Paulinów.

Motyw nadruku to Herb Pauliński, z którym związana jest historia założyciela zakonu - Św. Pawła Pustelnika.


Świąteczna okładka z okazji Święceń Diakonatu.



Świąteczna okładka z okazji Ślubu.



Świąteczna okładka z okazji Chrztu Świętego. 

Na tę okazję szyłam także Białą Szatę, którą widać w tle. TUTAJ i TUTAJ można dokładnie obejrzeć Białe Szaty Chrzcielne szyte według tego samego wzoru.


Miałam kilka pomysłów na wprowadzenie kolorów, ale jakoś fajnie mi się szyje na szaro-biało. Ten kawowo-mleczny materiał pochodzi z IKEA (wzór Lenda) i to jest tkanina, którą mam niemal zawsze w moich zapasach. Pasuje mi do wszystkiego. Biała tkanina to także IKEA. Zakupiłam ją w dziale wyprzedażowym i długo u mnie przeleżała, bo po rozwinięciu okazało się, że jest bardzo sztywna. Na okładki idealna. Trzymają fason bez usztywnienia.
W środku jak zwykle: kieszonka na życzenia i co kto tam chce :-). 



Z pozdrowieniami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).