sobota, 2 lutego 2013

W Stylu Morskim.

Prawie mi umknął ten marynistyczny zestaw. Na szczęście odwiedziłam ostatnio uważną obserwatorkę moich prac i to właśnie Ona mi przypomniała. Ta skąpana w słońcu część zestawu powstała latem z myślą o pewnej, już nie takiej małej, dziewczynce. Pomalowałam w te charakterystyczne barwy chustecznik i dwa wieszaczki. Podobny można już było zobaczyć TUTAJ.




Nie często zdarza mi się mieć tak jasną wizję tego, co powstanie. Wiedziałam, że częścią zestawu będą dwa woreczki, które być może zawisną na wieszaczkach. Woreczki uszyłam w pracowni świątecznych prezentów. I tak z okazji świąt i jeszcze rocznicy narodzin trochę ciepłego lata zawitało w Jej pokoju. Ślicznym i białym, jeśli dobrze pamiętam :-)


To był pierwowzór sakiewki na skarby. Podobną, w wersji chłopakowej można zobaczyć TUTAJ. W sakiewce małe skarby ;-)



Tym ciepłym akcentem: Oby do wiosny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).