poniedziałek, 15 lutego 2016

Kartka dla zakochanych i nie tylko.

Świeżutka kartka, która została ofiarowana nie dalej jak przedwczoraj z okazji ślubu. Miałam zamiar pokazać ją wczoraj, ale się nie wyrobiłam (właściwie to zasnęłam). Osobiście do święta zakochanych mam stosunek ambiwalentny (od dawna chciałam użyć tego słowa ;-). Podoba mi się bardzo, że patronem zakochanych został obwołany patron psychicznie i nerwowo chorych. Sama doświadczyłam tego uczucia i jestem pewna, że to nie przypadek. Tak więc przedwczoraj kolejni obłąkani świadomie (podobno ;-) wstąpili w związek małżeński. Gratulacje!








Podczas blogowych porządków odkryłam kilka nieopublikowanych rzeczy. Tak więc dziś postanowiłam dołączyć zdjęcia innych kartek, które dawno temu trafiły w Czyjeś ręce :-)
Chrzest. Jeśli ktoś podgląda mojego bloga widział zapewne Białe Szaty Chrzcielne, które szyję. To one były inspiracją do tych kartek.





Święcenia Diakonatu. O ile zakup kartki na powyższe uroczystości nie sprawia większych kłopotów i można wybrać naprawdę ładne. To z takimi, powiedzmy wyspecjalizowanymi, nie jest już tak łatwo. Popełniłam więc taką:




Serdecznie Was pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).