sobota, 2 sierpnia 2014

To i Tamto. Wielka Wyprawa.



Tego się nie spodziewałam. Myślałam, że po ostatnim wpisie, jak tylko postawię mój świat w pionie, rozpocznie się Wielka Wyprawa Nowego Człowieka na tę stronę brzucha. Tymczasem stało się inaczej. Zdążyłam przygotować jeszcze kilka rzeczy na tę wyprawę. Dziś mała zajawka, jak tylko uporam się ze zdjęciami pokażę co uszyłam. Na zdjęciach powyżej fragment kołderki i czapeczka :-) Poniżej reszta wyprawki. Już wkrótce na blogu, tak myślę... 


"Wszystko ma swój czas,
i jest wyznaczona godzina
na wszystkie sprawy pod niebem:
Jest czas rodzenia i czas umierania,
czas sadzenia i czas wyrywania tego, co zasadzono."
Koh 3, 1-2

Pozdrawiam serdecznie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).