piątek, 30 listopada 2012

Torebki dwustronne. Kolekcja No 2. I o tym, że mi się nudzi chyba :-)

Miał być kolejny patchwork, ale ciągle się szyje. Już dawno tak długo nie szyłam jednej rzeczy. Już dawno tyle nie prułam, powrót do początków... Przyznam jednak, że szyję go z przyjemnością i bardzo się cieszę na efekt końcowy, bo będzie inny niż moje dotychczasowe dzieła patchworkowe ;-) Dziś zapodaję więc drugą serię torebek dwustronnych. Te powstały rok temu, w ramach pracowni świątecznych prezentów. W tym roku także planuję uszyć kilka sztuk. O tym jak powstały pierwsze z moich dwustronnych torebek pisałam podczas prezetacji Kolekcji No 1. Torebki na zdjęciach ułożone są  w parach -  prawa i lewa strona jednej torebki, czyli to co następuje to 4, a nie 8 sztuk torebek ;-)





  


  

Już kiedyś wspominałam o reakcji różnych osób na moje rękodzieła. Niektórzy mówią poprostu: "Tobie to się chyba nudzi". Tak ogólnie to mi nigdy się nie nudzi, ale wczoraj sama do siebie tak powiedziałam. Podczas szycia wspomnianego patchworku, ni z gruszki ni z pietruszki, popełniłam takie etykietki... Oczywiście zawrót głowy, bo powstały już pomysły na wiele więcej niż ot, etykietki... Innymi słowy pogięło mnie... Sami zobaczcie i zdecydujcie czy już trzeba się martwić ;-)




Pozdrawiam i życzę owocnego odpoczynku :-)

2 komentarze:

  1. Albo to doskonała organizacja czasu albo rzeczywiście Twój dzień jest z gumy ;-) Robota pali Ci się w rękach i wciąż masz energię i pomysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście odpalilam ostatnio szyciowo i mnie nosi. Mam nadzieję, że mi nie przejdzie, bo zapowiadają się pracowite tygodnie... Lubię też szyć kilka rzeczy równolegle, bo mi się wtedy nie nudzi... Jeśli chodzi o czas... wiele rzeczy mam poprostu NIE ZROBIONYCH... a szycie do przodu ;-) Pozdrawiam i pędzę do Ciebie, bo coś nowego widzę :-)))

    OdpowiedzUsuń

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).