sobota, 2 czerwca 2012

Leonard Łazik.


Lew (Panthera leo) - duży, mięsożerny ssak lądowy z rodziny kotowatych. Jedyny kot żyjący w zorganizowanych grupach socjalnych, zaliczany do tzw. wielkiej piątki Afryki - pięciu najbardziej niebezpiecznych zwierząt afrykańskich (na podstawie Wikipedii).
Aslan - postać z cyklu powieściowego "Opowieści z Narnii" C.S. Lewisa, jednocześnie dobry i groźny. Syn Władcy-Zza-Morza jest władcą i opiekunem Narnii. Aslan pochodzi z języka tureckiego i oznacza właśnie "lew" (na podstawie Wikipedii).
Leonard - imię pochodzenia germańskiego, które oznacza "silny jak lew" oraz autorski projekt KarolinyPe :) Jest z niego szalenie dumna i ma ogromną radość z jego szycia:) Przyznać jednak należy, że to wyjątkowo wymagające dzieło i nie będzie zbyt często gościło na tutejszym blogu (to pisałam ja;) 



Na blogu były (i jeszcze będą i to jakie! ;) króliczki Tilda. Bardzo je lubię i od nich wszystko się zaczęło, ale ciągle miałam do nich ale... Lubię rzeczy z charakterem. Tildy są słodkie i choć można ubrankiem i kolorem nadać im tego charakterrru, to są delikatne i mi osobiście trochę obce. No tak mam. Co nie oznacza, że mi się nie podobają. Już pisałam kiedyś o pastelach i bieli. Cudne są domy i blogi w tych kolorach, ale ja długo tak nie mogę. No tak mam;) Wracając do projektu Leonard. Jest mój od początku do końca i bardzo Go lubię. Myślę też, że to fajna przytulanka "chłopakowa". Ci Trzej Panowie, których dziś przedstawiam to wersja podstawowa. Mam już w głowie pomysły i wariacje na temat ale to jest wersja do której będę wracać. Leonard Łazik: "Bo ja mam swoją gitarę, spodnie podarte i buty stare, wiatry niosą mnie..." Tak, wiem, wszystko przed nimi:) Jeden trafił do mojego synka więc spodnie podarte to tylko kwestia czasu;) Drugi trafi do innego chłopca, który już jutro założy Białą Szatę z poprzedniego, białego wpisu :) A trzeci? Jeszcze nie wiadomo do kogo poleci. 









P.S. Kilka kadrów w trakcie powstawania:)





P.S. Zapomniałabym: stąd metki! Na metkach jest mój Leonard! Koniec dzisiejszej historii :)


Takich dwóch jak nas trzech nie ma ani jednego;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).