piątek, 1 marca 2013

To i Tamto i wiosna w tym miesiącu :-)


To zdjęcie powyżej bardzo wiosennie mi się kojarzy. Jeszcze śnieg, ale słońce i kolory już za progiem :-) Zdjęcie zrobiłam rok temu. Dziś prezentuję bowiem moje wiosenne nabytki z ubiegłego roku. Kalosze zakupiłam w jakimś markecie (19,99 zł :-) a siatka z drugiej ręki. To było pierwsze "To i Tamto", które pojawiło się w mojej głowie, ale nie po drodze im było na bloga. A dziś myślę sobie, idealna zapowiedź wiosny. Już w tym miesiącu!



P.S. Mam kilka rzeczy z nocnej pracowni do pokazania, ale muszą jeszcze chwilkę poczekać. Natomiast się dzieją zupełnie nowe rzeczy, które zasilą kategorię UBRANIA! Bardzo kolorowo wieczorami u mnie :-) Sama jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie ;-) 

Pozdrawiam na różowo w białe groszki :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).