wtorek, 18 grudnia 2012

To i Tamto

Utworzyłam, swego czasu, taką kategorię na moim blogu i cisza. Dziś ją przerywam. Wpis króciutki, czasu  brak. Dzieje się przedświątecznie. To taka mała zajawka do tego, co się dzieje :-)



To i Tamto (This &That) to dość popularne hasła na blogach. Szalenie mi się podobają takie kolarze tematyczne. Jakoś fajnie działają na odbiorcę (mnie). Teoretycznie nie mające ze sobą nic wspólnego rzeczy grają w duecie idealnym. Od początku moim zamiarem było wyłapanie tylko takich z mojego otoczenia, nie poszukuję inspiracji w sieci, są w tym lepsi ode mnie i napiszę o nich kiedyś. I właśnie dziś taki duecik pojawił się na mojej kanapie. Tak patrzę i mówię: jest! To i Tamto :-)

Pozdrawiam w zabieganiu, ale nie szaleństwie :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).