poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Torebki dwustronne. Mała kolekcja No 3.

Podobno kolekcja zaczyna się od trzech sztuk... No teoretycznie mam dwie sztuki, ale praktycznie cztery, bo po raz kolejny pokazuję torebki 2 w 1 :-) Wyszły bardzo wiosenne, ale raczej z tęsknoty niż inspiracji... W łazience suszą się rajstopy, skarpety itp. dzieci... były na sankach... Wracając do wiosny:


Pierwsza sztuka w kolorze róż.



Druga sztuka "zielono mi".




- Mamo, muszę sobie zrobić taką podręczną torebkę jak Ty masz - powiedziała Ha (lat 7).
- Dobry pomysł - odpowiedziałam ja.
Po czym rozpoczęła kompletowanie przypominając sobie co w torbie nosi mama.
-Latarka, cukierki.... Szkoda jeszcze, że nie mam takiego bałaganu jak ty.
- :-/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).