poniedziałek, 10 lutego 2014

Notes + Kosmetyczka = Dziewczyński Zestaw


"Nie wiem jak to się stało, że mi wypiłaś moje kakao, przecież to mój kubeczek, to mój kubeczek z wiewiórką jest" (Mumio) ;-) Tak mnie jakoś poniosło to słońce za oknem ;-) A chciałam napisać, że nie wiem jak to się stało, że nie pokazałam jeszcze tych zestawów. Zestawy pochodzą z pracowni świątecznych prezentów :-) Znane już notesy i kosmetyczki / piórniki, czy co tam kto chce. Powstały dla troszkę starszych już dziewczynek.

Zestaw No 1 taki trochę tildowy. Lubię :-)




Zestaw No 2 biało-czarno-kolorowy. Lubię :-)



Serdecznie pozdrawiam i jako, że ferie zimowe pędzę z dziećmi na zjeżdżalnię. Na plac zabaw oczywiście ;-) Dobrego tygodnia.



3 komentarze:

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).