wtorek, 22 marca 2016

Musztardowe poduszki z pomponami.


Kilka dni temu uszyłam takie oto poduszki: miłe i pluszowe. Te poduszki to mała historyjka, kiedyś jeszcze opowiem. Na razie tyle, że uszyłam je do przedszkola, dla grupy mojego synka. W przedszkolu zachodzą miłe zmiany: dużo drewnianych klocków i pomocy do nauki przez zabawę. Są tablice sensoryczne i kąciki do odpoczynku. W kąciku leżą materacyki, nad nimi miła zasłonka z tiulu i te poduchy :-). Materiał nowy (nieużywany), ale baaaardzo leciwy :-). Pamiętacie takie zasłony z PRL-u? Normalnie teatralne kotary w co drugim mieszkaniu.... Kolor jak na obrazkach lub bordo... Macie to? Niestety, gdy wisiały na oknach słońce nie miało szans tak ładnie na nich tańczyć. Jakaś ciocia zakupiła takie lata temu i być może zreflektowała się, że dom to nie teatr (choć cyrk to czasem owszem). I tak całe metry (pewnie z 8...) trafiły do mnie. No żal nie brać ;-). Nie miałam pojęcia czy one kiedykolwiek? po coś? komuś? i zawiniątko poleżało sobie z 6 miesięcy w piwnicy. Gdy panie poprosiły o wykonanie pracy dla dobra ogółu uszyłam poszewki i czem prędzej do pralki na 40 stopni - zobaczymy co będzie. Dawać do przedszkola niewypieralne poszewki to strzał w stopę przedszkola. I okazało się, że wyglądają jeszcze ładniej, materiał nie ucierpiał, wręcz przeciwnie. Podniosły się kłaczki i zrobiły się jeszcze bardziej miłe i pachną całkiem nową epoką. Do tego 12 kolorowych pomponów i koniec. Miało nie być historyjki...





Muszę przyznać, że zawsze podobały mi się takie kolory, w innych niż moje wnętrzach i z przyjemnością wykorzystałam takie połączenia w moim małym projekcie. A tymczasem w oczekiwaniu na święta toczy się normalne życie....


- Miłego dnia -


1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe poduchy! a te pompony nadają im jeszcze lepszego charakteru
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).