sobota, 18 lipca 2015

Trzy duże torby.

W tym roku na zakończenie roku przedszkolnego daliśmy Paniom małe (no może nie takie małe - 50cm na 55cm) upominki. Nie mamy w zwyczaju co roku obdarowywać Pań upominkami specjalnymi. Pozostajemy raczej przy prezentach, na które decyduje się cała grupa czy klasa. Jednak panie dla których przygotowałam torby są z nami już wiele lat. Jedna z nich opiekowała się całą starszą trójką (czyli widujemy się z Nią od 7 lat!). Pozostałe dwie tak na zmianę. Powstały więc trzy wieeelkie torby, być może plażowe. Zdjęcia w znajomym, blogowym plenerze, o którym wkrótce będzie także kilka słów. 






W każdej torbie kieszeń, a rączki z gotowej taśmy.  Jak wspomniałam torby wielkości 50cm na 55cm. Zapakowane, podpisane, poszły w świat :-).








Coś mi nie idą regularne wpisy, no nic, próbuję dalej ;-). Pokazywać mam co, bo nawet remontowo trochę było (jak to w wakacje). Nic nie obiecuję, bo później tłumaczyć się będę ;-).  Pozdrawiam Was  tylko serdecznie i idę pakować torby. Podróż przed nami :-).


2 komentarze:

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).