sobota, 3 sierpnia 2013

Spodenki na lato.

W ramach przygotowań do lata i wakacji uszyłam takie szorty. Pierwsze z nich powstały z konieczności. Jak zwykle upał przyszedł nagle, a dziecko jechało na wycieczkę szkolną. Wyjęliśmy karton z letnimi rzeczami i niespodzianka (nie aż taka duża) dziecko urosło... No to usiadłam do maszyny i o 7.00 dziewczyna gotowa była na przygodę ;-) Wykrój pochodzi z Burdy 7/2002. Niestety nie mogę sprawdzić teraz jaki to model. W oryginale były to długie letnie spodnie dziewczęce.




I spodenki w akcji. Bardzo wygodne i cały czas noszone i prane :-)





Z pozdrowieniami

4 komentarze:

  1. Nie dziwne że cały czas noszone, bo są super śliczne i wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! ja poszukuję wykroju spodenek dla mojego czternastolatka :( i chyba będę musiała samo go zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Dziewczyny. Jeden wieczór i zapas na lato. Nie mówiąc jakie to ekonomiczne rozwiązanie. Takie szorty to wydatek minimum 20 zł. Nie wiem ile par wyjdzie z metra materiału, ale nie jedna...

      Usuń
  3. super i jak widać na zdjęciach bardzo wygodne w każdej pozycji:))

    OdpowiedzUsuń

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).