poniedziałek, 22 lipca 2013

Ptasia kolekcja.

Swego czasu powstała taka mała ptasia kolekcja. Dwie torby dla dwóch dziewczynek, które się nie znają. (Oczywiście wymyśliłam już historyjkę, jak to spotykają się ONE, dajmy na to na studiach. Obie śliczne i nieco sentymentalne ciągle mają TE torby. Dopiero po roku czy dwóch okazuje się, że mnie znają i odwiedzają starzejącą się już ciotkę, która nadal, bezwstydnie nosi długie, kwieciste spódnice ;-) Do torebek breloczki. Lubię breloczki. Najlepiej duże, długie i przeszkadzające ;-) Szyję to, co lubię, uszyłam więc breloczki :-))) Materiał to IKEA. Bardzo mi się podobał, ale tego typu materiały są trudne w użyciu. Wzory są dość duże i trzeba niestety poświęcić trochę materiału jeśli chcemy ucelować, tak jak tutaj z ptaszkami. Myślę, że efekt jest wart tej "straty".


Pierwsza torba powstała na potrzeby siedmiolatki. To torba typu chlebak. Idealna na małe szkolne wycieczki. Zmieści małą butelkę wody, jabłko i kanapkę (czyt. kolę i czipsy ;-) Torba nie jest dwustronna, ale zadbałam o podszewkę pod kolor ptaszka. Dodatkowo jako wzmocnienie (lekkie usztywnienie) wszyłam polar pomiędzy materiał zewnętrzny i wewnętrzny. Torebka trzyma fason i jest mięciutka :-). Tym razem kilka słów o Mamie Dziewczynki. Znałam (znam) zaledwie kilka osób, które tak zapamiętują to, co mówię lub piszę. Zapamiętują ze szczegółami i na długo. Nie każdy ma taki dar, jest szczególny. Przy takich osobach zawsze czuję się wyjątkowa. Dziękuję Ka.



Dziewczynka, dla której uszyłam tę torbę ma równie wyjątkową Mamę. To Mama, której uśmiech w oczach niemal nie gaśnie. Ostatnio jednak przygasł... w niedzielę zobaczyłam, że wraca :-) Za TEN uśmiech, Dziękuję A.







Pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).