poniedziałek, 25 lipca 2016

Dawno, dawno temu uszyłam siatki dla dziewczynek.



Te torebki uszyłam w ramach pracowni prezentów świątecznych dwa lata temu.... Zapodziały mi się ich zdjęcia. Jakiś czas temu dostałam zdjęcie jednej dziewczynki z torbą i przypomniałam sobie, pogrzebalam w komputerze i są. Muszę przyznać, że podobały mi się bardzo, uszyłam je z grubej, bawełnianej surówki, którą absolutnie uwielbiam. Bardzo chciałabym uszyć z niej torbę dla siebie. Niestety zapas mi się skończył. Tymczasem dwie siatki zakupowe. Proste i wesołe.





Wakacje są super, prawda? :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).