czwartek, 19 kwietnia 2012

Ubranka dla lalek. Kolekcja No 1.

Nie trudno zauważyć, że moją największą inspiracją są dzieci i ich potrzeby:) Oto moja pierwsza kolekcja ubrań, dla lalek:) Można w niej dostrzec zamiłowanie do rzeczy typu 2w1, które jeszcze nie raz się tu ujawni:) Peleryna dwustronna, radość dzieci i moja:) Z jednej strony elficki motyw liści, z drugiej rozważnie i romantycznie:) Proszę zwrócić uwagę na kreację główną kolekcji, którą, jak przystało, pokazuję Państwu na końcu:) Została zaprojektowana przez wspaniałą, młodą projektantkę. Projekt uległ małym zmianom na wyraźną sugestię samej projektantki: "Szkoda pociąć te tulipany". Mamy więc taki ostateczny wynik:) Praca z moją zaprzyjaźnioną projektantką zawsze owocuje pięknymi efektami:) Dziękuję Córeczko:)


Body jest oryginalnym ubrankiem zakupionym z lalką.

 


Torebka i buciki, są oryginalnymi rzeczami zakupionymi z lalką.


    
Prezentowane lalki mają około 45 cm wysokości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Na moim kameralnym blogu zaczęło pojawiać się dużo spam'u... Zdarzyło się nawet, że przedostał się przez zabezpieczenia bloggera i został opublikowany jako komentarz. Stąd moja decyzja o moderowaniu komentarzy. Dziękuję za każdy niespamowy komentarz :-).